آزادی اینترنتفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
آزادی بیانفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
آزادی روزنامه نگارفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
آموزشنقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
آموزش و پرورشجایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
ا
ابزارهای ارتباط دیجیتالبررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
اتحادیه ارتباطات دورفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
اثربخشی سازمانیتبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
اخبار نادرستفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
ارتباطات سازمانیتبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
ارزش های اخلاقیکنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
اصول اخلاقیضرورت توجه رسانهها به روزنامهنگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
اصول حرفهایضرورت توجه رسانهها به روزنامهنگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
اطلاعات و ارتباطاتنقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
اعتمادسیاسینسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
افسانه من ذهنیبازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
انسان شناسیبازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
اینستاگرامکنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
ب
بازسازی معناییکارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
بازنمایی رسانه ایبازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
بانک پارسیانتبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
باور به دنیای عادلانه برای خودوضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
بزه دیدهعلت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
بزهکارعلت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
بشریتظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
بنگاه های اقتصادی – انتفاعیتبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
بهبود کسبوکاربررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
بهینگی سیستمنسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
پاندومی کووید 19فضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
پدرو آلمادواربازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
پیشرفت شغلیبررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
ت
تبلیغات و شبکههای ماهوارهاینقش تبلیغات ماهوارهای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
تحلیل گفتمانشیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
تحلیل گفتمان انتقادیبازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
ترجمهجایگاه ترجمه در روابط فرهنگی ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 213-256]
تروریسم سلفی- تکفیریظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
تشنگی اطلاعاتیتدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
تعاملات نسلیشبکههای اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
تکنولوژی های نوینفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
توسعهبررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
توسعهنقش روزنامهنگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
توسعه فرهنگیبررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
ج
جامعهبررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
جامعهبازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
جرم رایانهایعلت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
جرم شناختیعلت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
جهان اسلامظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
جهانی شدنظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
چ
چارچوبسازیشیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
حقوقبشرمقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
حقوق بین المللمهارت عذرخواهی - ترجمه [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 201-216]
حقیقتِ وجودی انسانبازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
حکمرانی خوبنسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
د
داعشظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
دانشآموزانوضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
دانشگاه آزاد اسلامیتبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
درد و افتخاربازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
دنیای عادلانه برای دیگرانوضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
دیجیتال مارکتینگبررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
ر
راهبرد رسانهایارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
رسانهبررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
رسانهتدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
رسانهسبک زندگی و مصرف رسانهای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
رسانهنقش تبلیغات ماهوارهای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
رسانه ملیارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
رسانه های اجتماعی مجازیکنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
رسانههای جمعیجایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
روزنامهنگارینقش روزنامهنگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
روزنامهنگاری جنگضرورت توجه رسانهها به روزنامهنگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
روزنامهنگاری صلحضرورت توجه رسانهها به روزنامهنگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
زوال و برساختکنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
س
سازمان مللفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
سبک زندگیبازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
سبک زندگیسبک زندگی و مصرف رسانهای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
سبک زندگینقش تبلیغات ماهوارهای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
سرمایه اجتماعیتدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
سرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
سرمایه اقتصادیشبکههای اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
سریال های ترکیبازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
سلامت عمومیفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
سواد رسانهایتدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
سواد رسانهایجایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
سیستان و بلوچستانسبک زندگی و مصرف رسانهای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
سینمابازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
ش
شبکه MBC4بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
شبکههای اجتماعینقش روزنامهنگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
شبکه های اجتماعی موبایل محورکارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
شبکه های خبری بین المللیبازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
شفافیت سیاسینسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
شورای اروپافضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
ط
طرح تشکیل ائتلاف نظامیشیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
ظ
ظرفیت رسانههای نوینظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
ظرفیت هاکارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
فراترکیبنسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
فرهنگبررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
فرهنگسبک زندگی و مصرف رسانهای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
فضای مجازیعلت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
فناورینقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتبررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
فیلمبازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
ق
قانون جرائم رایانهایعلت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
ک
کارآمدیتبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
کارآمدینسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
کاربرانکنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
کاربران اینترنتوضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
کارکردهاکارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
کارکردهای رسانهارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
کالانقش تبلیغات ماهوارهای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
کرامت انسانیمقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
کژکارکردهاکارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
کودکان و نوجوانانجایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
کودک متفکربازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
گ
گزارشگر ویژه آزادی بیانفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
گزارش های خبریبازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
گنج حضوربازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
م
محتواتدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
مدیریتنقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
مراسم تنفیذ و تحلیف یازدهمین دوره ریاست جمهوریبازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
مشارکتنقش روزنامهنگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
مشارکت سیاسینسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
مصرف رسانهایسبک زندگی و مصرف رسانهای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
مصرف کالای ایرانیارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
مولانابازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
ن
نسل چهارم حقوقبشرمقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
نسلهای حقوق بشرمقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
نمونه گیری غیراحتمالیبازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
و
وب وب سایت ایران اینترنشنالشیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
وب وب سایت دویچه وله فارسیشیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
ه
هویت رسانهایجایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
ی
یونسکوفضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد