نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی اینترنت فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • آزادی بیان فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • آزادی روزنامه نگار فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • آموزش نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
  • آموزش و پرورش جایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]

ا

  • ابزارهای ارتباط دیجیتال بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
  • اتحادیه ارتباطات دور فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • اثربخشی سازمانی تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
  • اخبار نادرست فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • ارتباطات سازمانی تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
  • ارزش های اخلاقی کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
  • اصول اخلاقی ضرورت توجه رسانه‌ها به روزنامه‌نگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
  • اصول حرفه‌ای ضرورت توجه رسانه‌ها به روزنامه‌نگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
  • اطلاعات و ارتباطات نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
  • اعتمادسیاسی نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
  • افسانه من ذهنی بازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
  • انسان شناسی بازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
  • اینستاگرام کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]

ب

  • بازسازی معنایی کارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
  • بازنمایی رسانه ای بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
  • بانک پارسیان تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
  • باور به دنیای عادلانه برای خود وضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
  • بزه دیده علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
  • بزهکار علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
  • بشریت ظرفیت رسانه‌های نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریان‌های تکفیری‌ جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
  • بنگاه های اقتصادی – انتفاعی تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
  • بهبود کسب‌و‌کار بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
  • بهینگی سیستم نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]

پ

  • پارادایم چرخش‌های روش‌شناسی در پژوهش‌های ارتباطی- رسانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 171-192]
  • پاندومی کووید 19 فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • پدرو آلمادوار بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
  • پیشرفت شغلی بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]

ت

  • تبلیغات و شبکه‌های ماهواره‌ای نقش تبلیغات ماهواره‌ای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
  • تحلیل گفتمان شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
  • تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
  • ترجمه‌ جایگاه ترجمه در روابط فرهنگی ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 213-256]
  • تروریسم سلفی- تکفیری ظرفیت رسانه‌های نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریان‌های تکفیری‌ جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
  • تشنگی اطلاعاتی تدوین مدل سواد رسانه‌ای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
  • تعاملات نسلی شبکه‌های اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
  • تکنولوژی های نوین فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • توسعه بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
  • توسعه نقش روزنامه‌نگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
  • توسعه فرهنگی بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]

ج

  • جامعه بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
  • جامعه بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
  • جرم رایانه‌ای علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
  • جرم شناختی علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
  • جهان اسلام ظرفیت رسانه‌های نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریان‌های تکفیری‌ جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
  • جهانی شدن ظرفیت رسانه‌های نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریان‌های تکفیری‌ جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]

چ

  • چارچوب‌سازی شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
  • چرخش پارادایمی چرخش‌های روش‌شناسی در پژوهش‌های ارتباطی- رسانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 171-192]

ح

  • حقوق ارتباطات مهارت عذرخواهی - ترجمه [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 201-216]
  • حقوق‌بشر مقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
  • حقوق بین الملل مهارت عذرخواهی - ترجمه [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 201-216]
  • حقیقتِ وجودی انسان بازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
  • حکمرانی خوب نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]

د

  • داعش ظرفیت رسانه‌های نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریان‌های تکفیری‌ جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
  • دانش‌آموزان وضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
  • دانشگاه آزاد اسلامی تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
  • درد و افتخار بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
  • دنیای عادلانه برای دیگران وضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
  • دیجیتال مارکتینگ بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]

ر

  • راهبرد رسانه‌ای ارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
  • رسانه بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
  • رسانه تدوین مدل سواد رسانه‌ای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
  • رسانه سبک زندگی و مصرف رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
  • رسانه نقش تبلیغات ماهواره‌ای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
  • رسانه ملی ارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
  • رسانه های اجتماعی مجازی کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
  • رسانه‌های جمعی جایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
  • روزنامه‌نگاری نقش روزنامه‌نگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
  • روزنامه‌نگاری جنگ ضرورت توجه رسانه‌ها به روزنامه‌نگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
  • روزنامه‌نگاری صلح ضرورت توجه رسانه‌ها به روزنامه‌نگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
  • روش‌شناسی پژوهش رسانه‌ای چرخش‌های روش‌شناسی در پژوهش‌های ارتباطی- رسانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 171-192]

ز

  • زوال و برساخت کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]

س

  • سازمان ملل فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • سبک زندگی بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
  • سبک زندگی سبک زندگی و مصرف رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
  • سبک زندگی نقش تبلیغات ماهواره‌ای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
  • سرمایه اجتماعی تدوین مدل سواد رسانه‌ای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
  • سرمایه اجتماعی شبکه‌های اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
  • سرمایه اقتصادی شبکه‌های اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
  • سریال های ترکی بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
  • سلامت عمومی فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • سواد رسانه‌ای تدوین مدل سواد رسانه‌ای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
  • سواد رسانه‌ای جایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
  • سیستان و بلوچستان سبک زندگی و مصرف رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
  • سینما بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]

ش

  • شبکه MBC4 بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
  • شبکه‌های اجتماعی نقش روزنامه‌نگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
  • شبکه‌های اجتماعی.سرمایه فرهنگی شبکه‌های اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
  • شبکه های اجتماعی موبایل محور کارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
  • شبکه های خبری بین المللی بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
  • شفافیت سیاسی نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
  • شناخت الگوواره چرخش‌های روش‌شناسی در پژوهش‌های ارتباطی- رسانه‌ای [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 171-192]
  • شورای اروپا فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]

ط

  • طرح تشکیل ائتلاف نظامی شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]

ظ

  • ظرفیت رسانه‌های نوین ظرفیت رسانه‌های نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریان‌های تکفیری‌ جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
  • ظرفیت ها کارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]

ع

  • عذرخواهی مهارت عذرخواهی - ترجمه [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 201-216]

ف

  • فراترکیب نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
  • فرهنگ بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
  • فرهنگ سبک زندگی و مصرف رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
  • فضای مجازی علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
  • فناوری نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
  • فیلم بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]

ق

ک

  • کارآمدی تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
  • کارآمدی نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
  • کاربران کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
  • کاربران اینترنت وضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
  • کارکردها کارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
  • کارکردهای رسانه ارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
  • کالا نقش تبلیغات ماهواره‌ای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
  • کرامت انسانی مقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
  • کژکارکردها کارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
  • کودکان و نوجوانان جایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
  • کودک متفکر بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]

گ

  • گزارشگر ویژه آزادی بیان فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
  • گزارش های خبری بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
  • گنج حضور بازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]

م

  • محتوا تدوین مدل سواد رسانه‌ای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
  • مدیریت نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
  • مراسم تنفیذ و تحلیف یازدهمین دوره ریاست جمهوری بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
  • مسئولیت بین المللی مهارت عذرخواهی - ترجمه [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 201-216]
  • مشارکت نقش روزنامه‌نگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
  • مشارکت سیاسی نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
  • مصرف رسانه‌ای سبک زندگی و مصرف رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
  • مصرف کالای ایرانی ارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
  • مولانا بازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]

ن

  • نسل چهارم حقوق‌بشر مقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
  • نسل‌های حقوق بشر مقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
  • نمونه گیری غیراحتمالی بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]

و

  • وب وب سایت ایران اینترنشنال شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
  • وب وب سایت دویچه وله فارسی شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]

ه

  • هویت رسانه‌ای جایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]

ی

  • یونسکو فضای رسانه‌ای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]